השירותים שלנו

ניהול תקציב בניין

הכנה תוכנית אחזה שנתית
לטובת הבניין שתבנה
בשיתוף פועלה עם הוועד

ניהול וגביית תשלומים

גביית תשלומי הוועד
והפקדה לחשבון הבנק של
הוועד , טיפול באופן משפטי
מול סרבני התשלום

ניקיון

לטובת הבניין תוכן תוכנית
עבודה שבועית , שחברת
הניקוי תנקה כל חלק וחלק
מהבניין

אחזקה

כל טיפולי האחזקה הנדרשים
בבניין לפי הצורך

מוקד שירות

מוקד שירות למענה 24/7 לפניות דחופות של הדיירים , בנוסף מערכת לטיפול בפניות
ומעקב אחר הפנייה עד לטיפול

ביטוח

טיפול בכל נושאי הביטוח של המבנה , חידוש החוזה והשוואת מחירים מולהחברות הביטוח השונות

גינון

אנו נספק לכם שירותי גינון לפי הצורך של הבניין שירותי הגינון כוללים פיקוח על עבודת הגינון

עבודה מול ספקים

עבודה שוטפת מול כל נותני הישרות בבניין ופיקוח על רמת
השירות

מעליות

טיפול שוטף בחוזה מעליות של הבניין בקרה על הבדיקות
התקופתיות

הדברה

כל טיפולי ההדברה הנדרשים בבנין למניעת
מזיקים

שירותי ניהול למבנים

החברה מטפלת במכלול הנושאים הדרושים לניהול נכון של המבנה שלכם – וחוסכת לכם את ההתעסקות האינסופית בעניינים אלו.  במאמר הבא תבינו מהו סל השירותים שאנו מציעים ואיך חברת TK יכולה לתת לכם מענה בצורה המקצועית ביותר.



 

ניהול וגביית תשלומים/
טיפול בענייני הגבייה מול הדיירים או השוכרים – יכול להוות לעתים כאב ראש בלתי מבוטל לועד בית מטעם הבניין!  כמה פעמים יצא לכם לבקש מספר פעמיים מדיירי הבניין את ועד הבית לשנה הקרובה ולא הצליח לכם או שמע לקח לכם זמן רב מידי לבצע. לכן אנו נטפל עבורכם בכל ענייני הגבייה, העברת הכספים לחשבון הוועד, ובמידה וזה יגיע לכך – גם טיפול משפטי בסרבני תשלום בעזרת עורכי דין מקצועיים מטעמנו.

 

תקציב הבניין

חברת TK מציעה להכין בשיתוף עם הוועד, תוכנית תקציב שנתית ומקצועית עבור המבנה – שתוכל לסייע בתכנון התקציב באופן המדויק והנכון ביותר! עם תכנון יעיל ונכון תוכלו להיות שקטים לגבי תשלום וועד הבית שלכם לשנים קדימה ולא תצטרכו לדאוג מעליית מחירים בלתי מוסברת כל שנה ושנה.

 

מוקד שירות

אחת הפונקציות הפופולאריות בבניינים בימינו – היא מוקד שירות לקוחות המיועד לפניות דחופות של הדיירים או השוכרים. כך למעשה, הדיירים מרגישים שתמיד יש להם למי לפנות, בכל שעה ובכל נושא. חברת TK מנהלים מוקד שירות איכותי, ועושים שימוש במערכת מקצועית לניהול פניות – העוקבת אחר סטטוס הפניה מפתיחתה ועד הטיפול לשביעות רצונם של הדיירים. באופן כזה – אף פניה לא "תיפול בין הכיסאות" וכל דיירי הבניין יוכלו להגיש את שעל ליבם בפתיחות וביעילות.

עוד קצת על שירותינו...

חברתנו נותנת מענה מקצועי במכלול הנושאים הדרושים לניהול נכון של המבנה שלכם, וחוסכת לכם את ההתעסקות האינסופית בעניינים אלו. ניהול שוטף, לוגיסטיקה ומענה שירותי הם רק חלק קטן ממכלול השירותים הרחב שאנו מעניקים ללקוחותנו. 

ניהול וגביית תשלומים

טיפול בהסדרי הגבייה והתשלומים מול הדיירים והשוכרים הוא לעולם לא מלאכה פשוטה וכמעט תמיד מדובר בכאב ראש לא קטן. אנו מניחים שכבר יצא לכם להיתקל בעיכובים, פיגורים בתשלומים ואפילו סירובים. חברת  T.K ניהול ואחזקות תנהל עבורכם את כל הליכה הגבייה השוטפת באופן יעיל ומקצועי. כמו כן אנו נפתח, במקרה הצורך, בהליכים משפטיים מול הדיירים הסרבנים באמצעות עורכי דין מנוסים מטעמנו.

תקציב הבניין

אחד השירותים שאנו בחברת T.K מציעים ללקוחותנו הוא בניית תקציב שנתי בשיתוף עם ועד הבניין, הכולל תוכנית תקציב שנתית מפורטת, שקופה, מקצועית ויעילה עבור המבנה והדיירים. תכנית תקציבית נכונה תביא להתייעלות מול הספקים השונים, תוזיל את מערך השירותים והתשלומים השנתי, תבהיר ותשקף את ההוצאות וההכנסות לדיירי הבניין ותצמצם את עליית מחירי ועד הבית בכל שנה. בכך – תוכלו להנות מניהול מקצועי, נכון ויעיל.

מוקד שירות

אחד השירותים המבוקשים והפופולאריים שצוברים תאוצה רבה בבנייני מגורים בימינו, הוא מוקד שירות לקוחות. מוקד כזה מיועד לפניות דחופות של הדיירים או השוכרים. כך, למעשה, הדיירים מקבלים תחושת ביטחון ואמון – בכל בעיה או תקלה, יש להם לאן לפנות, בכל שעה ובכל נושא. חברת T.K מציעה מוקד שירות מקצועי פלוס אפליקציה ייעודית לניהול פניות. אנו מציעים מערכת מקצועית העוקבת אחר סטטוס הפנייה מרגע פתיחת הפנייה ועד הטיפול המלא לשביעות רצונם של הדיירים. באופן זה – לעולם לא ניתקל בפניות ללא מענה והדבר יחזק את תחושת האמון והביטחון של דיירי הבניין.