שירותים

אנו בחברת “מיטב ניהול ואחזקת מבנים” יודעים שניצוח על ניהול מבנה דורש ניסיון והתעסקות בלתי פוסקת, ובדיוק כאן אנו נכנסים לתמונה.
בין אם מדובר בבניין של חברה, ועד בית של בניין מגורים או כל מבנה אחר, השירותים המדויקים שלנו יעניקו לכם את השקט והאפשרות לעסוק בעניינים שלכם, תוך ידיעה שהמבנה שלכם בידיים טובות.
עם חברת ניהול שמטפלת במהירות ובשקיפות בכל נושא ותקלה, הדיירים ירגישו בהבדל מיד!
מה אנו מציעים במסגרת שירותי ניהול ואחזקת מבנים? כל המידע שחיפשתם בשורות הבאות.

חברת ניהול ואחזקת מבנים – “ראש שקט” ונוחות

להיות אחראי על ניהול מבנה זה לא פשוט, ולעתים קרובות בעלי נכסים או חברי ועד הבית מוצאים את עצמם קורסים תחת עומס המטלות וההתעסקויות השונות הכרוכות בכך.
מצב כזה הוא בעייתי לא רק ברמה האישית, והוא עלול לגרום לניהול נכס שאינו מוקפד, עניינים שאינם מנוהלים כמו שצריך או “נופלים בין הכיסאות” ובעיות נוספות.
בשנים האחרונות מנהלי מבנים ו-ועדי בתים רבים בוחרים בנוחות של שיתוף פעולה עם חברות ניהול ואחזקת מבנים.

על ידי הפקדת משימות התפעול והתחזוקה השוטפות בידי צוות מסור שזוהי המומחיות שלו, בעלי נכסים וחברי ועד הבית יכולים ליהנות משקט נפשי, הפחתה משמעותית בעומס המטלות וזמן פנוי לעסוק בעניינים אחרים.

“מיטב ניהול ואחזקת מבנים” – בואו נכיר!

“מיטב ניהול ואחזקת מבנים” מתמחים בתחזוקת וניהול בנייני מגורים באזור השרון, תוך מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, הקפדה על שקיפות מול הלקוחות, וטיפול מהיר בכל פנייה, שאלה או בעיה.
אנו מאמינים ביצירת “תחנה אחת” (One Stop Shop) שבה מרוכזים כל ענייני ניהול הבניין שלכם, מה שמונע התפזרות ובזבוז אנרגיה וזמן יקר.
החברה שלנו היא “אבא ואמא” לכל נושא שמתעורר, בין אם מדובר בענייני גינון, ניקיון, הנהלת חשבונות, שיפוצים ותיקונים, עניינים משפטיים ועוד.

אחזקה

כל טיפולי האחזקה הנדרשים
בבניין לפי הצורך

מוקד שירות

מוקד שירות למענה 24/7 לפניות דחופות של הדיירים , בנוסף מערכת לטיפול בפניות
ומעקב אחר הפנייה עד לטיפול

ביטוח

טיפול בכל נושאי הביטוח של המבנה , חידוש החוזה והשוואת מחירים מולהחברות הביטוח השונות

גינון

אנו נספק לכם שירותי גינון לפי הצורך של הבניין שירותי הגינון כוללים פיקוח על עבודת הגינון

עבודה מול ספקים

עבודה שוטפת מול כל נותני הישרות בבניין ופיקוח על רמת
השירות

מעליות

טיפול שוטף בחוזה מעליות של הבניין בקרה על הבדיקות
התקופתיות

הדברה

כל טיפולי ההדברה הנדרשים בבנין למניעת
מזיקים

שירותי ניהול למבנים

החברה מטפלת במכלול הנושאים הדרושים לניהול נכון של המבנה שלכם – וחוסכת לכם את ההתעסקות האינסופית בעניינים אלו.  במאמר הבא תבינו מהו סל השירותים שאנו מציעים ואיך חברת TK יכולה לתת לכם מענה בצורה המקצועית ביותר.



 

ניהול וגביית תשלומים/
טיפול בענייני הגבייה מול הדיירים או השוכרים – יכול להוות לעתים כאב ראש בלתי מבוטל לועד בית מטעם הבניין!  כמה פעמים יצא לכם לבקש מספר פעמיים מדיירי הבניין את ועד הבית לשנה הקרובה ולא הצליח לכם או שמע לקח לכם זמן רב מידי לבצע. לכן אנו נטפל עבורכם בכל ענייני הגבייה, העברת הכספים לחשבון הוועד, ובמידה וזה יגיע לכך – גם טיפול משפטי בסרבני תשלום בעזרת עורכי דין מקצועיים מטעמנו.

 

תקציב הבניין

חברת TK מציעה להכין בשיתוף עם הוועד, תוכנית תקציב שנתית ומקצועית עבור המבנה – שתוכל לסייע בתכנון התקציב באופן המדויק והנכון ביותר! עם תכנון יעיל ונכון תוכלו להיות שקטים לגבי תשלום וועד הבית שלכם לשנים קדימה ולא תצטרכו לדאוג מעליית מחירים בלתי מוסברת כל שנה ושנה.

 

מוקד שירות

אחת הפונקציות הפופולאריות בבניינים בימינו – היא מוקד שירות לקוחות המיועד לפניות דחופות של הדיירים או השוכרים. כך למעשה, הדיירים מרגישים שתמיד יש להם למי לפנות, בכל שעה ובכל נושא. חברת TK מנהלים מוקד שירות איכותי, ועושים שימוש במערכת מקצועית לניהול פניות – העוקבת אחר סטטוס הפניה מפתיחתה ועד הטיפול לשביעות רצונם של הדיירים. באופן כזה – אף פניה לא “תיפול בין הכיסאות” וכל דיירי הבניין יוכלו להגיש את שעל ליבם בפתיחות וביעילות.

עוד קצת על שירותינו...

חברתנו נותנת מענה מקצועי במכלול הנושאים הדרושים לניהול נכון של המבנה שלכם, וחוסכת לכם את ההתעסקות האינסופית בעניינים אלו. ניהול שוטף, לוגיסטיקה ומענה שירותי הם רק חלק קטן ממכלול השירותים הרחב שאנו מעניקים ללקוחותנו. 

ניהול וגביית תשלומים

טיפול בהסדרי הגבייה והתשלומים מול הדיירים והשוכרים הוא לעולם לא מלאכה פשוטה וכמעט תמיד מדובר בכאב ראש לא קטן. אנו מניחים שכבר יצא לכם להיתקל בעיכובים, פיגורים בתשלומים ואפילו סירובים. חברת  T.K ניהול ואחזקות תנהל עבורכם את כל הליכה הגבייה השוטפת באופן יעיל ומקצועי. כמו כן אנו נפתח, במקרה הצורך, בהליכים משפטיים מול הדיירים הסרבנים באמצעות עורכי דין מנוסים מטעמנו.

תקציב הבניין

אחד השירותים שאנו בחברת T.K מציעים ללקוחותנו הוא בניית תקציב שנתי בשיתוף עם ועד הבניין, הכולל תוכנית תקציב שנתית מפורטת, שקופה, מקצועית ויעילה עבור המבנה והדיירים. תכנית תקציבית נכונה תביא להתייעלות מול הספקים השונים, תוזיל את מערך השירותים והתשלומים השנתי, תבהיר ותשקף את ההוצאות וההכנסות לדיירי הבניין ותצמצם את עליית מחירי ועד הבית בכל שנה. בכך – תוכלו להנות מניהול מקצועי, נכון ויעיל.

מוקד שירות

אחד השירותים המבוקשים והפופולאריים שצוברים תאוצה רבה בבנייני מגורים בימינו, הוא מוקד שירות לקוחות. מוקד כזה מיועד לפניות דחופות של הדיירים או השוכרים. כך, למעשה, הדיירים מקבלים תחושת ביטחון ואמון – בכל בעיה או תקלה, יש להם לאן לפנות, בכל שעה ובכל נושא. חברת T.K מציעה מוקד שירות מקצועי פלוס אפליקציה ייעודית לניהול פניות. אנו מציעים מערכת מקצועית העוקבת אחר סטטוס הפנייה מרגע פתיחת הפנייה ועד הטיפול המלא לשביעות רצונם של הדיירים. באופן זה – לעולם לא ניתקל בפניות ללא מענה והדבר יחזק את תחושת האמון והביטחון של דיירי הבניין.

שירותי ניקיון

אצלנו ב”מיטב ניהול ואחזקת מבנים” הניקיון הוא הרבה יותר מעוד משימה, והוא מהווה מחויבות ליצירת חללים מזמינים ונעימים עבור כל דיירי הבניין.
אנו דוגלים ביצירת תכנית ניקיון שבועית המותאמת לצרכי הבניין הספציפיים, שהרי מנסיוננו – לכל לקוח יש את הדרישות וההעדפות הייחודיות עבורו.
שירותי הניקיון שלנו כוללים ניקיון יסודי של האזורים המשותפים דוגמת לובי, מסדרונות, מדרגות ומעליות, וכמו כן חללים נוספים לבקשת הלקוחות והדיירים.
במידת הצורך אנו מעניקים שירותי ניקיון מיוחדים בתדירות המבוקשת עבור הלקוח, למשל ניקיון חניונים, ניקוי חלונות חיצוניים בסנפלינג, שמירת הניקיון באזורים המקיפים את המבנה ועוד.
שמירה על רמה גבוהה של היגיינה ואסתטיקה בבניין משפיעה על האווירה הכללית בבניין, הופכת את הדיירים למרוצים ומבטיחה התנהלות חלקה בנכס ובסביבותיו.

גינון 

עבודות גינון טומנות בהן את הסוד ליופיו החיצוני של כל נכס, ולכן חלק בלתי נפרד מהשירותים שלנו הוא כמובן הטיפול בכל נושאי הגינון בנכס שלכם.
אנו ב”מיטב ניהול ואחזקת מבנים” מעסיקים אנשי מקצוע איכותיים בתחום הגינון, ומבטיחים לכל לקוחותינו עבודות גינון מוקפדות לפי העדפותיהם.
החל משדרוג הגינה, גיזום וטיפול בעציצים החיצוניים והפנימיים, דרך טיפול מוקפד בממטרות ומערכת ההשקייה, ועד שתילת פרחים עונתיים והעצמת היופי והאטרקטיביות של הנכס – אנו נדאג לכל נושאי הגינון מא’ ועד ת’!
הגינון הוא חלק בלתי נפרד מניראות הנכס, מה שגורם לתחושה אחרת אצל הדיירים, השוכרים הפוטנציאליים וכמובן בעלי הנכס.

תחזוקה למערכות הבניין

תפעול יעיל ושוטף של מערכות הבניין הוא קריטי לנוחות ובטיחות הדיירים.
“מיטב ניהול ואחזקת מבנים” מציעה תוכנית תחזוקה מפורטת על מנת להבטיח שכל מערכות הבניין תפעלנה בצורה מיטבית, תוך צמצום זמני תקלות ועלויות תיקון בלתי צפויות.
מה כוללת התחזוקה למערכות הבניין?

משאבות ומאגרי מים

במסגרת שירותי התחזוקה למערכות הבניין השונות, אנו דואגים לבדיקות תקופתיות של המשאבות ומאגרי המים בבניין, וחוסכים מכם את ההתעסקות בעניין זה.
כמו כן אנו מבצעים אופטימיזציה של יעילות מערכות המים בבניין, במטרה למנוע שיבושים ולהקטין את ההוצאות.

גנרטורים

רוב הבניינים מכילים חדר גנרטורים המאפשרים את פעילות המערכות החשמליות השונות של הבניין, למשל מעליות ומערכות מיזוג אוויר. הגנרטורים דורשים תחזוקה שוטפת הכוללת בדיקת דלק, בדיקת תפקוד בעומסים החלפת שמנים ומסננים וכמובן טיפול בתקלות.
בין יתר השירותים שלנו, אנו ב”מיטב ניהול ואחזקת מבנים” דואגים גם לטיפולים השוטפים בגנרטורים של הבניין.

רכזת כיבוי אש

תחזוקת רכזת כיבוי האש בבניין היא קריטית לבטיחות הדיירים, והיא כוללת בדיקות יסודיות של ציוד כיבוי האש, ניהול תרגילי פינוי וכיבוי אש עבור הדיירים, בדיקות שוטפות של מערכות ההתראה וכיבוי האש ועוד.
כחלק בלתי נפרד מתפקידנו, אנו דואגים גם לכל הנושאים הקשורים למערכות כיבוי האש של הבניין.

ביצוע פרויקטים מיוחדים

מעבר לביצוע העבודות השוטפות של תחזוקת כל בניין, מדי פעם מופיעים גם עניינים הדורשים טיפול חד פעמי. כחלק מהאחריות הבלעדית שלנו לניהול המבנה שלכם, אנו דואגים גם לפרויקטים מיוחדים דוגמת ריצוף אזורים נדרשים, תיקון והחלפת קווי צנרת, שיפוצים נקודתיים וכל מה שהבניין שלכם צריך כדי להיות במיטבו!

הנהלת חשבונות

נושא הנהלת החשבונות של הבניין עלול להיות מתיש במיוחד עבור ועד הבית, ומדובר בנושא שפחות נעים להתעסק בו עבור רוב האנשים. 
לכן, בטח תשמחו לשמוע שגם הנהלת החשבונות של הבניין היא בתחום האחריות שלנו! אנו ב”מיטב ניהול ואחזקת מבנים” דואגים למעקב הכנסות והוצאות הקשורות להתנהלות הבניין, גביית כספים מדיירים, תשלום לספקים, וכל נושא פיננסי אחר הקשור לניהול המבנה שלכם.

תחזוקה שוטפת לבניין

על מנת הבניין שלכם ימלא את תפקידו באופן הטוב ביותר, יש לדאוג לתחזוקה השוטפת מסביב לשעון.
תחזוקה שוטפת מתייחסת לעבודות כמו איטום חיצוני ופנימי שיש לוודא את תקינותו לפחות אחת לשנה, עבודות צבע, שיפוצים והחלפות רכיבים שהתבלו ועוד.

אפלקיציה לפתיחת קריאות

הדובדבן שבקצפת הוא ללא ספק האפליקציה שלנו לפתיחת וטיפול מהיר בפניות של דיירים! בכל נושא שמתעורר, באפשרות הדיירים להשאיר פנייה שתגיע ישירות אלינו, ואנו נדאג לטיפול מהיר ככל האפשר בתקלה.
באופן זה אנו חוסכים מועד הבית את העומס של פניות המגיעות מכלל הדיירים, והן מגיעות ישירות אלינו כך שאתם מקבלים “ראש שקט”!

צרו קשר